Gezicht van de duivel en Cuesca.

30 juni 2022 - Cuenca, Spanje

Vanmorgen eerst gewandeld bij een hoogtepunt hier in het park. Een rotsformatie die lijkt op de duivel. Het wandelingetje erheen stelde niks voor, het gezicht ook niet. Ik heb er niet eens een foto van gemaakt. Gelukkig liep er ook een echt wandelpad de bergkloof in. Dat hebben we gevolgd. Met onderweg een voetgangerstunnel dwars door een berg heen van 400 meter! Zie foto.

Toen het pad onbegaanbaar werd omgekeerd. Auto stond nog bij de duivel, we reden verder naar Cuesca. Waren hier al twee keer eerder. Lekker gegeten, veel te veel. Ik moest er een uur van bij komen. Was ook super warm, en we moesten trappen lopen om in het centrum te komen. Tja. Nog kathedraal bezocht en biertje/water gedronken op het plein voor de kerk. Daarna via de Decathlon naar camping. (We zijn lampjes vergeten mee te nemen, het is erg donker op de camping, dus maar een nieuwe gekocht).

Nu uitrusten. Vroeg naar bed, want het wordt alweer koud.

Morgen een rustdag, tot dan.