Las Majadas.

28 juni 2022 - Las Majadas, Spanje

Wat een gedoe. Hadden we een camping uitgezocht in Martin del Rio: bleek het en camping te zijn waar we eerder waren! Toen vond ik het al niks, nu nog minder. Er was niemand, alleen drie meisjes die de bar runden. Waar overigens ook niemand was. Met een vertaalapp (heel gek, jonge meiden die geen Engels spreken!) kregen we te verstaan dat we voor 25 euro 2 nachten mochten blijven en dat morgen het warm water zou worden geregeld. Ik vond het niks, wij met zijn tweeën in niemandsland, ver van de bewoonde wereld, verwaarloosde camping, ook de meisjes gingen weg ... We besloten dan maar toch door te rijden naar het natuurgebied waar we heen wilden. 200 km verder... Rond 20.00 uur kwamen we er aan. Kijk op de foto hoe mooi er zitten! Ook hier een vrijwel lege camping, maar de eigenaars wonen bij de ingang. We zitten achter een hek, want buiten lopen er dieren vrij. Onderweg hierheen zagen we al geiten, herten, een ree en een lief klein beest wat volgens mij op een beer leek. Maar het zal wel iets anders geweest zijn.

Nu slapen! Het wordt koud, zitten 1409 meter hoog. Welterusten!

1. Papa:
    28 juni 2022
    Npu leuk. Een mooie ervaring, maar koud?
    Nou wij gaan ook maar rusten. Tot morgen. O, ja, Gertjan is vanavond nog geweest. Al terug van vakantie.
    Papa.